#109 Uskaltaisiko sitä kohta miettiä valmennusta?


Moikka!Kävin tänään ratsastamassa Ilpolla ja herra meni todella kivasti! Tehtiin tempomtoksia käynnissä sekä ravissa. Ilpo oli ravissa pitkästä aikaa vähän kaahottaja, mutta sain sen nopeasti rauhoittumaan. Laukassa Ilpo kuumui huomattavasti oikeassa kierroksessa, joka on ennen mennyt rauhallisesti. Vasen kierros taas on ennen tuottanut hieman hankaluuksia, mutta nyt se meni aivan mahtavasti! Ratsastuksesta jäi ihan hyvät fiilikset ja torstaina mennään taas!

Olen tässä alkanut miettimään, että kysyisinkö entistä ratsastuksenopettajaani pitämään meille kouluvalmennusta. Olisi kiva, jos joku kokeneempi katsoisi meidän menoa ja antaisi vinkkejä. Toivon mukaan jos saadaan hommat toimimaan niin meidät nähdään 10.9 Rovaniemen Ratsastuskeskuksella järjestettävissä kouluratsastuskilpailuissa! Olen tässä miettinyt, että menisimme joko perusmerkin kouluohjelman tai raviohjelma Piaffen. Minähän olen kaksi kertaa aikaisemmin mennyt tuon perusmerkin ja muistan sen ohjelman vieläkin ulkoa!

Joku päivä olen myös ajatellut ottavani yhteiskuvia Ilpon kanssa. Täytyy vain katsoa hyvä päivä, että ei sada vettä sillä täällä on satanut nyt aika paljon.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti


LUE NÄMÄ ENNEN KUIN KYSYT!

♥Tiia 14/03, Ilpo 11/06
♥ Kuvaan kuvat ja videot Nikon D3200 järjestelmäkameralla.
♥ Muokkaan videot Movie makerilla, kuvat Fotor:illa ja bannerit teen Gimp 2 ja käytän apuna Picmonkeyta sekä Fotoria.


KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseen.